اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق حاشیه شهر در ایام محرم و صفر
کد خبر: 4078014
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
در طرح خطیب ۱۳ صورت می‌گیرد

اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق حاشیه شهر در ایام محرم و صفر

مسئول گروه جهادی امتداد حوزه علمیه خراسان، از اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق حاشیه شهر مشهد، از جمله پهنه مهرآباد، پنجتن و روستا‌های این مناطق از جمله روستای زین‌الدین و ... در ایام محرم و صفر خبر داد.

اعزام 20 مبلغ به مناطق حاشیه شهر در ایام محرم و صفربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام سجاد اکبرزاده، مسئول گروه جهادی امتداد حوزه علمیه خراسان با حوزه علمیه خراسان، اظهار کرد: این گروه جهادی و تبلیغی از سال 97، فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کرده و در مناسبت‌های مختلف، اعزام مبلغ به مناطق حاشیه شهر مشهد داشته است.

وی ادامه داد: در گروه جهادی و تبلیغی امتداد حوزه علمیه خراسان، تعداد 20 مبلغ فعالیت دارند و مناطق تحت پوشش این گروه جهادی، شامل پهنه مهرآباد و پنجتن و روستاهای این مناطق، از جمله روستای زین‌الدین و ... است.

مسئول گروه جهادی امتداد حوزه علمیه خراسان افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، اعزام مبلغ به مناطق حاشیه شهر مشهد را داشتیم و همچنین در دهه اول محرم، در خیابان امام رضا(ع) مشهد توسط طلاب این گروه جهادی، مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) همراه با سخنرانی و مداحی و ... به همت طلاب این گروه برگزار شد.

اکبرزاده تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته معیشتی در ایام و مناسبت‌های مختلف، کمک به نیازمندان و فقرا، ذبح سه رأس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت بین نیازمندان منطقه ساختمان، پنجتن و مهرآباد، برگزاری جشن‌ و مراسم مذهبی و ...، از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

انتهای پیام
captcha