پیام تسلیت جامعةالمصطفی العالمیه در پی درگذشت آیت الله ناصری
کد خبر: 4080829
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

پیام تسلیت جامعةالمصطفی العالمیه در پی درگذشت آیت الله ناصری

جامعةالمصطفی العالمیه با صدور پیامی رحلت عالم وارسته آیت‌الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جامعةالمصطفی العالمیه در پی درگذشت آیت الله ناصری دولت آبادی

به گزارش خبرنگار ایکنا، متن پیام تسلیت جامعةالمصطفی العالمیه به این شرح است:

قال رسول الله (ص):«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء».
انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند عالم ربانی آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی(قدس سره)، پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای دین و فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام)، به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم وارسته وعاشق و شیفته امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، سال‌های متمادی از عمر بابرکت خویش را به بیان فضائل و محبت آن حضرت در مسجد کمرزرین اصفهان سپری نمود و منشأ آثار و خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی فراوان بود.

این فقید سعید در دوران عمر بابرکت خویش از محضر علمایی، چون محمد کوفی، سیدمحمد کشمیری، شیخ عباس قوچانی، سیدهاشم حداد، سیدجمال‌الدین گلپایگانی به همراه شخصیت‌های عرفانی و اخلاقی، چون علامه طباطبایی، محمداسماعیل دولابی بهره برد و علاوه بر اشراف و مدیریت چندین حوزه علمیه و موسسه علمی و فرهنگی در قم و اصفهان، مجموعه آثار ارزشمندی همچون؛ «آب حیات»، «در امتداد نور»، «رسم بندگی» و «سخن دوست» از وی به یادگار مانده است.

جامعةالمصطفی العالمیه این ضایعه را به ساحت حضرت، ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)، آیات عظام، علما و روحانیون، بیت مکرم، شاگردان و عموم ارادتمندان به ایشان به ویژه مردم شریف اصفهان تسلیت عرض کرده و برای آن عالم جلیل القدر، رحمت و رضوان الهی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha