برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد
کد خبر: 4084485
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد

برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شدبه گزارش ایکنا از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سلیمانی برگزار می‌شود و جمعه قبل از اذان ظهر حمید رنجبر مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی حیدری و با مداحی محسن قاسمی، جواد ابوالقاسمی و محمد مقدم، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی و مداحی حسن پاکزمان و محمد رمضانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام عباسی خراسانی و مداحی رسول محمدی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد، دوشنبه تا پنجشنبه به مدت چهار شب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی و به ترتیب با مداحی مهدی حیدرزاده، یاسین شیخ‌زاده و علی مالکی‌نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت شش صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای مسعود زمانی، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مالکی‌نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای حجت‌الاسلام حائری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha