برگزاری دوره حفظ ۷ جزء قرآن در دزفول
کد خبر: 4084774
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

برگزاری دوره حفظ ۷ جزء قرآن در دزفول

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مریم(س) دزفول نام‌نویسی دوره حفظ ۷ جزء قرآن کریم را برای علاقه‌مندان به حفظ آغاز کرده است.

برگزاری دوره حفظ ۷ جزء قرآن در دزفولحاجیه کوکبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مریم(س) و مدیر شعبه مهد قرآن شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏ از آغاز نام نویسی دوره حفظ 7 جزء قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد و گفت: دورنما و هدف اصلی مؤسسه از برگزاری این دوره‏، آموزش حفظ کل قرآن است که در گام اول‏، نخستین دوره را با 7 جزء قرآن آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه حفظ 7 جزء قرآن کریم در قالب 3 ترم برگزار می‌شود‏، افزود: مدت هر ترم‏، سه تا چهار ماه است. شرکت‌کنندگان در کنار حفظ قرآن‏، روان‌خوانی و تجوید‏، ترجمه و مفاهیم قرآن و و صرف و نحو آیات را نیز فرا می‌گیرند. این دوره در تابستان نیز ادامه دارد تا دوستان حافظ قرآن به طور مستمر محفوظات خود را مرور کنند. 

کوکبی با بیان اینکه‏، این دوره به صورت آزمایشی برگزار می‌شود‏، گفت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی قرآن‌آموزان با کیفیت دوره و همچنین شناخت قرآن آموزان مستعد و دارای پشتکار است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مریم(س) دزفول درباره شرایط شرکت در این دروه گفت: این دوره به دو صورت مجازی و حضوری از مهر امسال شروع می‌شود و تا شهریور سال 1402 ادامه خواهد داشت. شرکت در این دوره برای بانوان است. در صورتی که از سوی آقایان ثبت نام صورت گیرد و تعداد به حد نصاب برسد‏، امکان برگزاری دوره برای آقایان را داریم. 

کوکبی در پایان گفت: برای شرکت فارغ‌التحصیلان دبیرستان‏‏، دانشگاه و دانشجویانی که معدل آنها بالاتر از 18 باشد‏ در این دوره تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین حفاظی که موفق به کسب نمرات کامل شوند‏، می‌توانند ترم بعد را به صورت رایگان شرکت کنند و کسانی که نمرات 18 به بالا کسب کنند‏‌، از تخفیف دوره برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha