چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4084798
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان بیان کرد: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع ‌دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری استان برگزار می‌شود.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع ‌دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری این استان با عنوان کارمانیا از تاریخ ۵ تا ۹ آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار «کرمان، سرزمین شگفتی‌های پنهان» برگزار کرد و گفت: نمایشگاه مذکور در متراژ ۳ هزار مترمربع و با ۱۸۰ غرفه صنایع‌ دستی و ۱۵ غرفه گردشگری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنایع‌ دستی علاوه‌بر هنرمندان و صنعتگران کرمانی از هنرمندان سراسر کشور نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است افزود: ۹۰ غرفه برای هنرمندان کرمانی و مابقی برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است. برای واگذاری غرفه‌های صنایع‌دستی اولویت با برندهای تجاری صنایع‌دستی و پشتیبان‌های مشاغل خانگی خواهد بود.

فعالی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا به مدت سه سال نمایشگاه صنایع‌ دستی و گردشگری در کرمان برگزار نشد که خوشبختانه امسال این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha