آماده‌باش بیمارستان‌های مشهد برای دهه پایانی صفر
کد خبر: 4085270
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

آماده‌باش بیمارستان‌های مشهد برای دهه پایانی صفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر در آماده‌باش کامل هستند.

بیمارستان‌به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شاپور بدیعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر نشست‌هایی با تمامی مسئولان بیمارستان‌ها برگزار و دستورالعمل‌های مرتبط نیز ابلاغ شده است بیان کرد: در حوزه درمان سرپایی نیز، تمامی درمانگاه‌ها به‌ویژه درمانگاه‌های فعال در مسیرهای منتهی به حرم رضوی در آماده‌باش کامل هستند و به صورت شبانه‌روزی به مراجعین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، دستورالعمل نحوه اعزام بیماران از درمانگاه‌ها به بیمارستان‌های هدف نیز مشخص شده است تا از ازدحام یک مرکز خاص درمانی جلوگیری شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برخی از پزشکان و اعضای تیم‌های درمانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، خدمات‌رسانی سرپایی را به صورت کوله‌پشتی خواهند داشت اظهار کرد: در این راستا، کوله‌های امدادی پیش‌بینی شده است تا در این ایام در اختیار تیم‌های پزشکی و پرستاری قرار گیرد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی مناسبی که با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با هماهنگی کل کشور صورت گرفته است، خدمات بهداشتی و درمانی با بهترین کیفیت و درخور شأن زائران و مجاوران رضوی ارائه خواهد شد. تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر آماده باش کامل هستند.

بدیعی گفت: تمامی پایگاه‌های اورژانس 115 در مسیرهای جاده‌ای و شهری نیز در آماده‌باش کامل هستند و در صورت نیاز به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha