سرویس‌‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز اربعین
کد خبر: 4085504
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

سرویس‌‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز اربعین

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همه خدمات ارائه شده از سوی سرویس اتوبوسرانی محورهای پنجگانه شامل خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی که شامل 11 خط می‌شود در روز اربعین رایگان است.

اتوبوسعلی‌اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص تمهیدات این سازمان برای ارائه خدمات در روز اربعین، در سطح شهر مشهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین را همزمان با روز اربعین در مشهد داریم، لذا برای رفاه حال زائران و شهروندان اقداماتی از سوی سازمان اتوبوسرانی مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا پوششی برای جابجایی زائران به مسیر آغاز پیاده‌روی که از مسیر میدان 15 خردادماه، در نظر گرفته شده، صورت گرفته است. علاوه بر این نیز تقویت پنج محور ارائه خدمات اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در این روز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: این محورها شامل مسیر پایانه مسافربری تا میدان بیت‌المقدس، انتهای طبرسی شمالی و در مسیر بلوار طبرسی به سمت حرم مطهر رضوی، پایانه الهیه تا میدان فردوسی و حرم مطهر رضوی، شهرک شهید رجایی، بلوار مصلی و مسیر خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر رضوی و همچنین خیابان خسروی تا مسیر شهید اندرزگو و میدان بیت‌المقدس است.

وی با اشاره به افزایش ساعت ناوگان اتوبوسرانی در روز اربعین، اظهار کرد: جهت تسهیل در رفت‌وآمد زائران و شهروندان نیز ساعات سرویس‌دهی در این ایام از ساعت 21:30 تا 12 شب اضافه خواهد شد.

نیشابوری گفت: راه‌اندازی اتوبوس‌های شبانه به صورت یکسره در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی برای ارائه خدمت به زائران و شهروندان در این روز تا اذان صبح فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همه خدمات ارائه شده توسط سرویس اتوبوسرانی محورهای پنج‌گانه شامل خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی که شامل 11 خط می‌شود، در روز اربعین رایگان است که این خطوط شامل همه خطوط ایستگاه باب‌الجواد(ع) اعم از خطوط 62، 82، 86 و ... است.

انتهای پیام
captcha