راهیابی ۳ کردستانی به مرحله کشوری مسابقات «مُدهامتان»
کد خبر: 4086268
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

راهیابی ۳ کردستانی به مرحله کشوری مسابقات «مُدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از راهیابی سه نفر از برگزیدگان مرحله استانی «مُدهامتان» به مرحله کشوری خبر داد و گفت: راه‌یافتگان به مرحله کشوری ۱۲ تا ۱۵ مهرماه در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان امروز، 27 شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم کردن زمینه رقابت و معرفی برترین‌ها به جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در شیراز افزود: فؤاد مولودی از کانون مجمع قرآن سنندج در رشته قرائت تحقیق، عباس رستمی در رشته‌های اذان و حمیدرضا قربانی در رشته قرائت ترتیل هر دو از کانون امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شهرستان قروه به مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» راه یافتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان افزود:  مرحله پایانی این دوره از مسابقات قرآنی از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در بخش آقایان مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و بانوان نیز در رشته‌های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha