دوران هشت سال دفاع مقدس رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4086449
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

دوران هشت سال دفاع مقدس رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: یکی از دلایل مؤثر در حفظ امنیت، عزت و  اقتدار کم‌نظیر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، پشت سر گذاشتن با افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

جلسه برنامه ریزی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، 27 شهریورماه در جلسه برنامه‌ریزی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: هر میزان هزینه در موضوع تجلیل و تکریم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عین فایده است.

وی یادآور شد: معاندین خارجی و عوامل فریب‌خورده داخلی در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی ارزش‌های نظام  اسلامی را  زیر سؤال برده و تضعیف و خدشه‌دار کنند؛ هدف دشمن این است که از طریق تضعیف نظام، به مطامع شوم خود دست یابد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به هر میزان که در موضوع شهید و شهادت، مقاومت، گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از زمندگان سلحشور فعالیتی صورت پذیرد، هنوز  نمی‌توانیم دینی که به گردن ماست را ادا کنیم.

طالبی گفت: در بحث برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان‌های تابعه استان، نهایت اهتمام و همکاری صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به دستگاه‌های اجرایی استان نیز تأکید شده در این خصوص به شهرستان‌ها کمک کنند، اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما مقاوم هستیم» بوده که لازم است در سربرگ مکاتبات اداری و تبلیغات محیطی ادارات مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه محوری تجلیل از ایثارگران تصریح کرد: این برنامه محوری باید طوری برنامه‌ریزی و تدبیر شود که رزمندگان بتوانند از سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز نهایت استفاده را ببرند.

طالبی بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی متناسب با وضعیت رنگ‌بندی کرونایی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت سقف زمانی دو ساعته اعمال و به‌دلیل اهمیت موضوع، در انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تمام مناطق از ظرفیت صدا‌وسیمای استان و فضای مجازی نیز استفاده شود.

انتهای پیام
captcha