برگزاری اولین دوره آموزشی گردشگری هوشمند
کد خبر: 4086704
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

برگزاری اولین دوره آموزشی گردشگری هوشمند

اولین دوره آموزشی عالی گردشگری هوشمند توسط اداره کل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی گردشگری هوشمند

به گزارش ایکنا، برگزاری اولین دوره عالی گردشگری هوشمند همراه با ارائه مدرک معتبر مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران، دانشگاه تهران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با طول مدت ۱۶ ساعت برگزار خواهد شد.

مزایای شرکت در دوره مذکور حضور مدرسان و مربیان با‌سابقه در حوزه گردشگری هوشمند، بررسی نمونه پروژه‌های موردی، امکان حضور در دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای آتی با تخفیف ویژه، امکان حضور در پروژه‌های شهر هوشمند و هاب شهر هوشمند، شبکه‌سازی با فعالان حوزه گردشگری هوشمند و نیز معرفی نفرات بر اساس رزومه به مجموعه‌های فعال حوزه گردشگری هوشمند اعلام شده است.

برخی از اهم سرفصل‌های آموزشی دوره عالی گردشگری هوشمند؛ بازی‌وار‌سازی و طراحی رفتار در کسب‌و‌کار حوزه گردشگری، نقش و کاربرد واقعیت مجازی در حوزه گردشگری، هوشمندی تجاری و نیز مدیریت منابع انسانی هوشمند در گردشگری است.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://scrci.com/events/smart-tourism-course/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha