سرویس‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز شهادت امام رضا(ع)
کد خبر: 4086981
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

سرویس‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز شهادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همه خدمات ارائه شده از سوی ناوگان اتوبوسرانی محورهای پنجگانه، شامل خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی در روز شهادت امام رضا(ع) رایگان است.

اتوبوسعلی‌اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص تمهیدات این سازمان برای ارائه خدمات در روز شهادت امام رضا(ع) در سطح شهر مشهد بیان کرد: همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) که پذیرای خیل عظیم زائران هستیم، جهت رفاه حال این عزیزان و شهروندان، اقداماتی از سوی سازمان اتوبوسرانی مشهد صورت گرفته است. در این راستا تقویت پنج محور ارائه خدمات اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در این روز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: این محورها شامل مسیر پایانه مسافربری تا میدان بیت المقدس، انتهای طبرسی شمالی و در مسیر بلوار طبرسی به سمت حرم مطهر، پایانه الهیه تا میدان فردوسی و حرم مطهر، شهرک شهید رجایی، بلوار مصلی و مسیر خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر و همچنین خیابان خسروی تا مسیر شهید اندرزگو و میدان بیت المقدس است.

وی با اشاره به افزایش ساعت ناوگان اتوبوسرانی در روز شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: جهت تسهیل در رفت و آمد زائران و شهروندان نیز ساعات سرویس‌دهی در روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت 21:30 به 12 شب اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: همه خدمات ارائه شده از سوی ناوگان اتوبوسرانی محورهای پنج‌گانه شامل خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی که شامل 11 خط می‌شود که در روز شهادت امام رضا(ع) رایگان است. این خطوط شامل همه خطوط ایستگاه باب الجواد(ع) اعم از خطوط 62، 82، 86 و ... است.

نیشابوری گفت: در راستای ارائه خدمات به صورت یکسره نیز راه‌اندازی اتوبوس‌های شبانه در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی برای ارائه خدمت به زائران و شهروندان در این روز انجام می‌شود که تا اذان صبح فعال و مشغول ارائه خدمات خواهند بود.

انتهای پیام
captcha