ساماندهی ۸۸ موکب خدمت‌رسانی به زائران رضوی در سمنان
کد خبر: 4087418
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

ساماندهی ۸۸ موکب خدمت‌رسانی به زائران رضوی در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود هشت میلیون زائر در روزهای پایان صفر از استان تردد کنند، گفت: موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی ایجاد شده که تاکنون ۸۸ مورد آنها ساماندهی شده است.

ساماندهی 88 موکب خدمت‌رسانی به زائران رضوی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 31 شهریور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در روزهای پایان ماه صفر با افزایش چشم گیر تردد مسافران و زائران رضوی از استان روبرو هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود هشت میلیون زائر در روزهای پایان صفر به مشهد مقدس سفر کند که حجم وسیعی از تردد در محورهای مواصلاتی استان را شامل خواهد شد.

وی  ادامه داد: تا روز چهارشنبه ۲۱۲ هزار خودرو طبق گزارش سامانه اداره کل راهداری از این استان به مقصد مشهد عبور کردند، که این میزان تردد در روزهای آینده نیز افزایش  خواهد یافت.

هاشمی با اشاره به اینکه ۶۴۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان است، یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی آماده باش هستند تا بتوانیم شرایط را برای سفر ایمن زائران رضوی در این روزهای تعطیلات مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه نانوایی‌های کشیک و مشاغلی که نیاز زائران را برطرف می‌کند نیز آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: ۸۸ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در شهرهای استان سمنان برپا شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز موکب‌ها تأمین شده و هماهنگی با بیمارستان‌ها، اسکان مهیا شده و در تأمین سوخت نیز اقدامات خوبی صورت گرفته اظهار کرد: باید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که رضایت زائران فراهم شود و بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی داشته باشیم.

هاشمی از برگزاری نشست هماهنگی خدمات سفر برای هماهنگی بهتر بین دستگاه‌های عضو خبر داد و گفت: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

انتهای پیام
captcha