استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در سنندج
کد خبر: 4088317
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در سنندج

رئیس کل دادگستری استان کردستان از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، دادگاه انقلاب و دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان، امروز، ششم مهرماه به همراه محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید ۲ ساعته از زندان مرکزی سنندج، با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر به صورت مستقیم دیدار کرد.

وی از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، دادگاه انقلاب و دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به صدور دستور پایش و غربالگری افراد دستگیر شده از بدو اغتشاشات افزود: در این راستا صرفاً افراد فریب خورده‌ای که نقشی در تخریب اموال یا شرارت نداشته‌اند، با اخذ تعهد و تضمین لازم بلافاصله آزاد می‌شوند.

وی با تأکید بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کرده‌اند، بیان کرد: طبق تأکیدات رئیس قوه قضاییه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی استان از ابتدای این اغتشاشات لیدرها و محرکان در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان برخورد قاطع و قانونی را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ‌وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست تا با کنترل، نظارت و مراقبت بر فرزندان خود از افتادن آن‌ها در دام افراد فریب خورده با جدیت خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha