انتشار جدول زمان‌بندی دوره آمادگی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 4088378
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

انتشار جدول زمان‌بندی دوره آمادگی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن

دوره آمادگی و ارتقای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت مجازی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن + جدول زمانی

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه دوره آمادگی و ارتقای راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دور مسابقات سراسری قرآن کریم را برگزار می‌کند.

این دوره آمادگی به صورت مجازی و برخط طی روزهای ششم تا هشتم مهرماه ویژه آقایان و نهم تا یازدهم مهرماه ویژه بانوان برپا می‌شود.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری این دوره گفت: مخاطبان این دوره نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن هستند که بیش از 260 نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: در این دوره 43 نفر از استادان قرآنی کشورمان شامل 22 استاد در بخش آقایان و 21 استاد در بخش بانوان در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن، صحت حفظ، روانشناسی اجرا، آشنایی با شیوه‌نامه مسابقات و بهداشت صوت به تدریس خواهند پرداخت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیان کرد: در این دوره، آئین‌نامه داوری مسابقات نیز برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد شد تا بیشتر با آیین‌نامه‌ و شیوه‌نامه برگزاری مسابقات هماهنگ شوند.

مجیدی‌مهر تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی استان‌های محروم به استادان برتر و همچنین درخواست شرکت‌کنندگان، برگزاری دوره‌های این چنینی کمک شایانی به ارتقای سطح آمادگی شرکت‌کنندگان کرده و به تبع آن افزایش سطح کیفی مسابقات را در پی خواهد داشت.برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن + جدول زمانی

برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن + جدول زمانی برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن + جدول زمانی

برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن + جدول زمانی

انتهای پیام
captcha