فضای نمازخانه مدارس نسبت به جمعیت دانش‌آموزی مناسب نیست
کد خبر: 4088694
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

فضای نمازخانه مدارس نسبت به جمعیت دانش‌آموزی مناسب نیست

رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: فضای نمازخانه مدارس استان به نسبت جمعیت دانش‌آموزان مناسب نیست و باید در احداث مدارس این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی، امروز ۷ مهرماه در شورای اقامه نماز استان به اشاره به اینکه در بررسی وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان، سال گذشته ۲۷ دستگاه امتیاز کامل را کسب کردند، اظهار کرد: وضعیت نمازخانه‌های ادارات استان مطلوب است و تنها سه مجموعه در استان مکان مناسبی برای اقامه نماز ندارند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقامه نماز در مدارس نیز خوب است، افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در مدارس خراسان‌جنوبی برای اقامه بهتر نماز رخ داده است، «ساعت اذان، زنگ نماز» است.

کمیلی با دعوت از استاندار خراسان جنوبی برای حضور در مدارس و شرکت در نماز ظهر و عصر و همچنین بررسی مشکلات نمازخانه‌های مدارس، گفت: کوچک بودن نمازخانه مدارس از جمله مشکلاتی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ۱۸ مدرسه دخترانه استان از امام جماعت خواهر استفاده کردیم، گفت: امید است امسال نیز این روند ادامه داشته باشد تا دانش آموزان راحت تر بتوانند شبهات و مسائل مورد نیاز خود را از طلبه بپرسند.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای اقامه نماز باید در مدارس نیز برگزار شود، یادآور شد: دوره‌های آموزشی ویژه دانشجو معلمان، مدیران مدارس، معلمان پرورشی و معلمان دوره متوسطه مدارس دخترانه و مربیان مهدکودک‌ها برگزار کردیم.

 

 

انتهای پیام
captcha