العارودی: مقاومت مسلحانه تنها راه پیروزی بر دشمن اشغالگر است
کد خبر: 4088715
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳

العارودی: مقاومت مسلحانه تنها راه پیروزی بر دشمن اشغالگر است

صالح العارودی معاون اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی تا سر حد مرگ تلاش می کند واقعیت مسجد الاقصی را تغییر دهد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد رژیم اشغالگر به شدت فشار می آورد تا حضور زمانی و مکانی را برای صهیونیست ها در مسجد الاقصی فراهم آورد و آن را تثبیت کند تا در نتیجه واقعیت مسجد الاقصی را تغییر دهد.

وی افزود اگر رژیم صهیونیستی این واقعیت را بفهمد که مسجد الاقصی برای همه مسلمانان در هر مکانی اهمیت دارد، به طور قطع مانعی بزرگ بر سر راه اقدامات تجاوزکارانه آن خواهد بود و بر همین اساس اگر همگان به وظیفه خود عمل کنند، اشغالگران جرئت تعرض به مسجد الاقصی را نخواهند داشت.

صالح العارودی همچنین گفت رژیم اشغالگر گمان می کند که می تواند ملت ما را به گونه ای سرگردان کند که قضیه اصلی خود را فراموش کند اما بداند هرگز به چنین مقصودی نخواهد رسید.

وی تاکید کرد هر نوع مقاومتی خوب است اما باید دانست که نبرد با دشمن جز با مقاومت مسلحانه به نتیجه قطعی نخواهد رسید و خوشبختانه این نوع مقاومت در حال گسترش است و دشمن را به شدت نگران کرده است.

العاروري در پایان گفت بر ما به عنوان ملت فلسطین لازم است که به هر طریق ممکن از مقاومت حمایت کنیم تا بتواند رو در روی دشمن اشغالگر بایستد.

انتهای پیام
captcha