گروه‌های مستندساز، ضیافت زوار را روایت می‌کنند
کد خبر: 4088983
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

گروه‌های مستندساز، ضیافت زوار را روایت می‌کنند

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح مردمی ضیافت زوار گفت: ده گروه مستندساز بومی در خوزستان با هدف روایت حضور در ضیافت زوار، مستند‎های مختلفی را به دو زبان فارسی و عربی جهت اکران در شبکه‌‎های ملی و بین المللی تولید کرده‌اند.

مستند ضیافت زوارحجت الاسلام امینی موحد، مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‎وگو با ایکنا از خوزستان، پیوست رسانه‌ای طرح مردمی ضیافت زوار را ضروری دانست و تاکید کرد: آنچه در خوزستان در استقبال از زائران اربعین اتفاق می‌افتد بی نظیر است. شور و نشاطی که مردم خوزستان در خطه پایتخت موکب‌ها برای استقبال از زائران اربعین دارند مثال زدنی است و می‌تواند الگویی جدید برای مردمی‌سازی خدمت‌رسانی به زائران اربعین باشد.

وی از حمایت و اعزام ده تیم مستندساز به مواکب اسکان زائران در خوزستان جهت روایت دلدادگی خادمان و زائران خبر داد و افزود: بحمدلله طرح ضیافت زوار که توسط جبهه فرهنگی استان خوزستان و حضور فعال جوانان مومن انقلابی و آتش باختیار جهت ساماندهی زائران از سفر اربعین برگشته در استان خوزستان تشکیل شده است‏، نیاز به ثبت و همچنین انعکاس رسانه‎ای مناسب دارد که بدین منظور از تیم‎های مستند ساز خوزستانی برای این امر دعوت به همکاری شد.

امینی موحد اظهار کرد: ده گروه مستندساز بومی در خوزستان با هدف روایت حضور در ضیافت زوار مستند‎های مختلفی را به دو زبان فارسی و عربی جهت اکران در شبکه‌‎های ملی و بین المللی تولید کرده‌اند که بناست در حاشیه اختتامیه سوگواره «پایتخت موکب‌ها» از آنها رونمایی شود.

 

 

انتهای پیام
captcha