مؤسسه «اسوه» مجوز آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای را اخذ کرد
کد خبر: 4089208
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

مؤسسه «اسوه» مجوز آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای را اخذ کرد

مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران، موفق به اخذ مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با عنوان «نوکاوه» شده است.

زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهرانزهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه در ترم پاییز اظهار کرد: در کنار برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن، طی تعامل با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای طرح «بشری» اعلام آمادگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق ویژه بزرگسالان و به صورت فشرده اجرا می‌شود، ادامه داد: اجرای طرح بشری با هدف آموزش نوین قرآن(روخوانی و روان‌خوانی قرآن) به سبک آسان(فشرده) توسط مؤسسات ابداع‌کننده سبک است که مؤسسه اسوه تهران نیز برای اجرای این طرح با سبک و شیوه‌ای نو به معاونت قرآن و عترت اعلام آمادگی کرده است.

بادی افزود: با توجه به توانمندی مؤسسه درخواست خود را به عنوان یکی از مجریان آزمون‌های حفظ عمومی قرآن ارائه کرده‌ایم. همچنین سه‌شنبه‌های هر هفته نیز طبق روال پیش از کرونا و از هفته آینده، 19 مهرماه دوره آموزشی تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت رایگان ویژه بانوان در نوبت بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران اضافه کرد: همچنین توانستیم مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با عنوان «نوکاوه» دریافت کنیم تا از این طریق بتوانیم دوره‌های کاربردی و فنی را با اعطای مدرک تخصصی و بین‌المللی به مخاطبان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های این دوره‌ها همان تعرفه‌های اعلام شده از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای است، ادامه داد: براین اساس دوره‌هایی چون سواد رسانه‌ای، طب سنتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و آموزش هنرهایی چون آشپزی، سفره‌آرایی و خیاطی و... ویژه بانوان برای اجرا در دستور کار قرار دارد و ثبت‌نام از علاقه‌مندان در حال انجام است.

بادی در پاسخ به این سؤال که آیا اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای و فعالیت‌ در این عرصه موجب کمرنگ شدن فعالیت‌های قرآنی مجموعه نیست؟ بیان کرد: نه، بلکه این امر به منظور درخواست‌های متقاضیان از سویی و همچنین رسمیت بخشیدن به مدرک متقاضیان از سوی دیگر و قانونی کردن فعالیت‌های مجموعه بوده است. فعالیت‌های قرآنی در معاونت‌های مربوطه‌اش با اقتدار در حال انجام است.

یادآور می‌شود، مؤسسه اسوه در خيابان كارگر جنوبی، بعداز چهارراه لشگر، كوچه شهيد غياثوند، بن‌بست آريا، پلاک 6 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha