بیان آموزه‌های دفاع مقدس به معنای جنگ‌طلبی نیست
کد خبر: 4089545
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

بیان آموزه‌های دفاع مقدس به معنای جنگ‌طلبی نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اهمیت تبیین آموزه‌های دفاع مقدس برای نسل جدید گفت: گفتن و بیان آموزه‌های دفاع مقدس مطلقاً به معنای جنگ‌طلبی نیست ما با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس سالن «شهید سلیمانی» سازمان هواشناسی فارس افتتاح و از ایثارگران این سازمان نیز تجلیل شد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 11 مهرماه در این مراسم با تأکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود، گفت: دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل‌های دیگر منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه هر جا امنیت مورد تهدید قرار بگیرید چه در فضای مجازی چه حقیقی دفاع می‌کنیم، گفت: گفتن و بیان آموزه‌های دفاع مقدس مطلقاً به معنای جنگ‌طلبی نیست ما با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: ثمره خون بیش از 250 هزار شهید باعث ماندگاری جمهوری اسلامی شد و هر کسی به دین و کشورش علاقه‌مند است باید برای حفظ آن تلاش کند.

انتهای پیام
captcha