شیعیان زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه(ع) باشند
کد خبر: 4090052
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

شیعیان زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه(ع) باشند

استاد حوزه علمیه قم گفت: همواره باید تلاش کنیم که زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار بوده و با رفتار خود مروج امام زمان(عج) باشیم.

به گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در مراسم تجدید بیعت طلاب غیرایرانی با امام زمان(عج) که امروز 14 مهرماه همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، با بیان اینکه امام زمان(عج) حاضر و ناظر بر اعمال شیعیان است، بیان کرد: امام عصر(عج) به غم و اندوه شیعیان ناراحت شده و با خوشحالی ایشان خوشحال می‌شود.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) در بین مردم حضور دارند و برای شیعیان دعا می‌کنند، بیان کرد: ما منتظران نیز باید زیارت آل‌یاسین را بخوانیم و به حضرت متوسل شویم تا با دعای ایشان از انحراف مصون بمانیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه معتقد هستیم که ولی الله الاعظم باعث استقرار زمین است، گفت: تمام جامعه همواره یک امام داشته و باقی افراد مأموم هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت مهدی(عج) امین‌الله در زمین است، یادآور شد: امام صادق(ع) فرمودند که شیعیان زینت ما باشند؛ همواره باید تلاش کنیم که زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار(ع) بوده و همواره تلاش کنیم که با رفتار خود مروج امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام
captcha