برگزاری همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی مازندران
کد خبر: 4090067
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
به میزبانی فریدونکنار؛

برگزاری همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی مازندران

همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی مازندران به همت سازمان فضای مجازی بسیج این استان به میزبانی شهرستان فریدونکنار در حال برگزاری است.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلابه گزارش ایکنا از مازندران، همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج استان مازندران با حضور اساتید و نخبگان این عرصه از 14 مهرماه به مدت دو روز در مجتمع شهیدرجایی شهرستان فریدونکنار در حال برگزاری است.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاحیه این همایش گفت: امروز متأسفانه شاهد جنگ جهانی رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی بر علیه ایران اسلامی هستیم که در این راستا فعالان متعهد و دغدغه‌مند باید حواسشان به تغییرات این فضا باشد تا واقعیت را به‌درستی اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه امروز، متخصصان فضای مجازی چشمان و گوش‌های ما مدیران و مسئولان هستند، افزود: هدایت، تولید و محتواها باید به‌گونه‌ای باشد که ما بتوانیم در فضای حقیقی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با تأکید بر اینکه تنها راه موفقیت و خروج از مشکلات امروز کار کردن به‌صورت تخصصی در حوزه فضای مجازی است، اظهار کرد: تغییرات امروز در بین جوانان و نوجوانان کشور حاصل انفعال ما در طی دو سال اخیر به سبب شیوع کرونا در فضای مجازی است که دشمن با مهندسی افکار به‌خوبی در این زمینه کار کرد، اما ما از آن غافل ماندیم.

وی بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی باید براساس سنین مختلف آماده شود تا تأثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم. امروز دانستن سواد رسانه‌ای از ضروریات هر خانواده است. هدفمند کار کردن دشمن امروز مشخص شده است و آن از بین بردن نقش مادر در خانواده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه پرداختن به سواد رسانه‌ای با استفاده از مربیان توانمند نیاز مهم امروز در برابر حملات دشمنان در فضای مجازی است و باید در این بخش فعال‌تر از همیشه وارد شویم و برای توانمندسازی فرزندان‌مان در فضای مجازی برنامه‌ریزی کنیم، گفت: تکنیک‌های اقناعی، تولید محتوا و سواد رسانه‌ای نیاز امروز خانواده است تا در برابر دشمن و استکبار با جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم.

انتهای پیام
captcha