مراقب محاصره تبلیغاتی دشمن باشیم
کد خبر: 4090077
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
حجت‌الاسلام رفیعی:

مراقب محاصره تبلیغاتی دشمن باشیم

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و هزینه تبلیغات دشمن بسیار بالاست، گفت: باید مراقب محاصره تبلیغاتی دشمنان باشیم.

ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه، 14 مهرماه در هفدهمین یادواره شهدای شهر شاهدیه که در محل گلزار شهدای گردفرامرز این شهر و با حضور مهران فاطمی، استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از ولایت فقیه و حفظ انقلاب و حجاب پرسفارش‌ترین مطلب وصیت‌نامه شهداست.

وی ادامه داد: این شهدا برای دفاع از ناموس و ارزش‌های نظام جان خود را فدا کردند و دشمنان نیز قصد دارند، همین ارزش‌ها را به تاراج ببرند و اما ما از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

رفیعی افزود: افرادی که توطئه می‌کنند و قصد دارند خون شهدا را بی‌اثر کنند، بدانند موفق نخواهند بود و این نظام در برابر انواع و اقسام توطئه‌ها ایستادگی کرده و به فضل خدا و با حضور مردم با بصیرت همچنان استوارتر به راه خود ادامه خواهد داد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد، گفت: تبلیغات باعث می‌شود وقتی جوانی در برابر حضرت علی(ع) شمشیر می‌زند و از او سؤال می‌کنند، چرا، پاسخ می‌دهد چون علی نماز نمی‌خواند در حالی که تهجر و نمازهای علی(ع) زبانزد بود و یا اینکه قاتل خلیفه سوم است در حالی که حضرت علی(ع) آن موقع در منزل بودند و همین تبلیغات باعث می‌شود به خونخواهی قتل نکرده بیش از 18 هزار انسان در جمل کشته شوند، بنابراین تبلیغات این‌گونه عمل می‌کند که ناحق را حق و حق را ناحق جلوه می‌دهد و در این بین جوان خیلی زود تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

رفیعی ادامه داد: باید تاریخ بخوانیم و بدانیم که افزون بر 30 هزار انسان مقابل امام حسین(ع)‌ ایستادند و همه آنها مسلمان بودند و امام حسین(ع) را قربة الی‌الله به شهادت رساندند. باید مراقب تبلیغات دشمن باشیم، چراکه از کاه، کوه می‌سازد و همین تبلیغات پیامبر(ص) را ساحر و جادوگر و مجنون معرفی می‌کند ولی با همه این امور باید بدانند باطل پیروز نیست و امام حسین(ع) پیروز و در طول تاریخ ماندگار شد. هزینه تبلیغات دشمن بسیار بالاست به نحوی که باعث خانه‌نشینی بیش از 10 ساله امام حسن(ع) و بیش از 25 ساله امام علی(ع) شد.

سخنران مطرح کشوری اظهار کرد: باید در برابر مولایمان امام زمان(عج) ادب داشته باشیم و عبد ایشان باشیم؛ به این معنا که عبد خدا بودن یعنی بنده خدا و عبد یک شخص یعنی پیرو ایشان و لذا باید عبدالمهدی باشیم یعنی پیرو امام مهدی(عج) و رفتار و گفتار ما نباید موجب ناراحتی امام زمان(عج) شود.

وی ادامه داد: یاری کردن اهل بیت(ع) وظیفه همه ماست و یک نوع از این یاری کردن با جان است که عمار یاسر، شهید بهشتی، شهید سلیمانی و این شهدای انقلاب برای حفظ نظام و همچنین دفاع از اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند و نوع دیگر آن در نگارش قلم و همچنین نوع رفتار و یا حفظ حجاب است که همواره مورد تأکید اهل بیت(ع) و شهدا بوده است.

رفیعی بیان کرد: عده‌ای می‌خواهند برای نظام تعیین تکلیف کنند در حالی که وصیت‌نامه شهدا همه موارد را به‌خوبی نشان داده و حمایت از ولایت فقیه و حفظ حجاب در همه وصیت‌نامه شهدا تأکید شده است.

این سخنران کشوری گفت: همه ما وظیفه داریم در حمایت از ولایت فقیه و همچنین جلوگیری از توطئه دشمنان و آشنا کردن نسل جدید با خدمات نظام و بی‌اثر کردن تبلیغات دشمنان حرکت کنیم. ما مدیون خون شهدا هستیم و باید به اندازه قلم و قدم نسبت به یاری دین خدا اقدام کنیم و در این صورت خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha