شاهدیه 54 شهید به انقلاب تقدیم کرده است
کد خبر: 4090078
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

شاهدیه 54 شهید به انقلاب تقدیم کرده است

شهردار شاهدیه با اشاره به اینکه نام این شهر با استعاره گرفتن از شهید نامگذاری شده است، گفت: مفتخر هستیم مردم ولایی این منطقه افزون بر 54 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیهبه گزارش ایکنا از یزد، سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه، شامگاه پنجشنبه، 14 مهرماه در هفدهمین یادواره شهدای شهر شاهدیه اظهار کرد: نام باغشهر شاهدیه با استعاره گرفتن از شهید نامگذاری شده و مفتخر هستیم مردم ولایی این منطقه افزون بر 54 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: این مردم همواره مدافع اسلام و انقلاب بوده و هستند و دفاع از خون شهدا و همچنین آرمان‌های مقدس وظیفه فرد فرد اقشار مختلف است و مردم ولایتمدار شهر شاهدیه در همه عرصه‌ها پایبندی خود را به نظام اسلامی نشان داده‌اند.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد نیز در این مراسم پلیس را خادم مردم دانست و گفت: «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» به‌عنوان شعار امسال هفته نیروی انتظامی انتخاب شده است و مفتخر هستیم که درِ شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است و افزون بر 14 هزار شهید در راه حفظ امنیت و برخورد با مخلان امنیت و در سال جاری 38 شهید تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: بیش از 43 سال از انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان انواع و اقسام خباثت‌ها را بر ایران اسلامی روا کرده‌اند و هر روز یک توطئه‌ای رقم می‌زنند و آخرین فتنه و توطئه در مورد اخیر اتفاق افتاد که افرادی اغتشاش کردند و به بیت‌المال و همچنین اموال مردم خسارت زدند.

بهدانی‌فرد ادامه داد: در رابطه با فوت دختر جوان که رهبر انقلاب فرمودند قلب همه را به درد آورد، اما دشمنان ورود کردند و بهانه و رمز فتنه بود که به خیال خود در پی براندازی نظام به دست گرفتند، ولی نظام جمهوری اسلامی در برابر همه این فتنه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کرده و به راه مقدس خود ادامه خواهد داد.

فرماندهی فراجا در استان یزد افزود: دشمنان از اقتدار و ایستادگی ما ناراحت هستند و امیدوار بودند در بحث مردمی کردن یارانه‌ها مردم به کف خیابان بیایند، اما مردم با بصیرت ایران همواره حامی نظام هستند و باید قدردان این مردم بود و لذا این مسئله جدید به‌عنوان بهانه و رمز فتنه در دست دشمنان قرار گرفت و بدانند اینکه پلیس عنوان می‌کند خادم مردم است، شعار نیست و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد.

یادآور می‌شود، روایتگری حجت‌الاسلام جلالیان از راویان دفاع مقدس، قرائت دعای کمیل با نوای رضا نبوی از مداحان کشوری، تجلیل از فرماندهی فراجا استان یزد و اجرای سرود سلام فرمانده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین در این مراسم خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) حضور داشتند و به اجرای برنامه پرداختند و در کنار این یادواره، نمایشگاه ادوات جنگی، غرفه ویژه کودکان و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپا شد.

انتهای پیام
captcha