۱۶ نانوایی در قزوین به تعزیرات معرفی شدند
کد خبر: 4090398
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

۱۶ نانوایی در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۶ واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

نانوایی

به گزارش ایکنا از قزوین، داود نایب فرجی قزوین، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: ۱۶واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای نانوایی با وجود خبر و اعلام‌های قبلی مبنی بر الزام به نصب تابلو از این مهم سرپیچی کرده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان باید تمامی واحدهای به نصب تابلو اقدام کنند.

نایب فرجی خاطرنشان کرد: کار نظارت و بازرسی برای نصب تابلوها برای ۷۲۰ نانوایی در شهرستان قزوین آغاز شده و موارد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نصب نکردن تابلو در واحدهای نانوایی به جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد منجر می‌شود، گفت: تمامی واحدهای نانوایی موظفند نسبت به این اقدام مهم اهتمام داشته و تابلو را در مکانی نصب کنند که در مواقع تعطیل نیز قابل رویت باشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مثل نصب نبودن تابلو در جلوی واحد نانوایی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام
captcha