برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در گرگان
کد خبر: 4092190
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در گرگان

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان خضراء از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن ویژه مربیان قرآن در مؤسسه قرآنی گلستان خبر داد.

دوره های تربیت مربی قرآنفاطمه کریمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان خضراء در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن ویژه مربیان قرآن در مؤسسه قرآنی گلستان خضراء خبر داد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان خضراء بیان کرد: دوره تربیت مربی قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت مربیان متخصص در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی طراحی شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان خضراء با بیان‌اینکه آزمون ورودی این دوره با همکاری مؤسسه قرآنی مصباح الهدی در طی دو روز با حضور 15 مربی قرآن برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان در این دوره در آزمون کتبی شامل مفاهیم 4 و 5 تألیف مسعود وکیل و حلیه‌القرآن سطح یک و آزمون شفاهی صحیح خوانی قرآن شرکت کردند و موفق به نمره حد نصاب 14 شدند.

کریمی با اشاره به برگزاری آزمون پایانی روش تدریس روانخوانی و روخوانی قرآن‌کریم ویژه خواهران در بهمن ماه امسال افزود: در پایان این دوره به افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند گواهینامه تربیت معلم قرآن کریم از سوی سازمان دارالقران کشوری اعطاء خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان خضراء تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که این دوره‌ها را با موفقیت سپری کنند، می‌توانند در مؤسسات و پیش‌دبستانی‌های قرآنی مشغول به تدریس شوند؛ لذا در طول دوره تلاش می‌شود تا افراد علاوه بر فراگیری نحوه آموزش قرآن، با اصول مخاطب‌شناسی نیز آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha