نظام اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان است
کد خبر: 4093365
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

نظام اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان است

امام جمعه موقت شیراز گفت: دشمنان همواره قصد هجمه به نظام ما را داشته‌اند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه دشمن قرار نگرفته است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، امام جمعه موقت شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 29 مهر در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با انتقاد از کاپیتولاسیون گفت: این قرارداد ننگین به گفته امام خمینی(ره) موجب از بین رفتن عزت و عظمت ایران و ارتش ایران شده بود و در واقع در سال 1340 در دوران ریاست جان اف کندی کلید خورد.

وی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کاپیتولاسیون، نشانه استکبار نظام سرمایه‌گذاری غرب بود و جوامع غربی همواره در پی ضربه زدن به کشور ما بوده‌اند.

محمودی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: بمب‌های ساخت انگلیس که شیمیایی بودند هنوز هم تبعات دردناک آن‌ها در میان مصدومان شیمیایی ما مشهود است و باید بدانیم کشورهایی که شعار لیبرال می‌دهند و داعیه‌دار حقوق بشر هستند هنوز هم در کشورهای خود تبعیض نژادی دارند.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: دشمنان همواره قصد هجمه به نظام ما را داشته‌اند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه دشمن قرار نگرفته است اما نقشه دشمن همواره با هوشیاری مردم ما نقش بر آب شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه بانوان فارس تأکید کرد: این سطح مواجهه با جمهوری اسلامی نشانه قدرت ایران اسلامی است که دشمن را برای حمله به ما ترغیب می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود حضور مردم به ویژه جوانان در پیاده‌روی اربعین را مطلوب دانست و گفت: این حضور پرشور مایه یاس دشمنان شده است لذا از هر ترفندی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کنند.

محمودی دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: کشور ما در حوزه‌های علمی و پزشکی بسیار در جهان موفق است و موفقیت‌های ما گامی در راه و مسیر برای دین خداست.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اول آبان ماه و سالروز شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی اظهار کرد: شهادت ایشان موجب شد تا شعله‌های انقلاب شعله ور شود.

وی همچنین با اشاره به پشنهاد دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان به مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمهیداتی شود تا این اقدام که برای رفع خلأهای اقتصادی است از سوی دیگر با افزایش تورم کم اثر نشود و مردم این افزایش حقوق را حس کنند.

انتهای پیام
captcha