کرونا طی 24 ساعت یک قربانی گرفت
کد خبر: 4093886
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

کرونا طی 24 ساعت یک قربانی گرفت

بر اساس اعلام وزارت بهداشت طی شبانه‌روز گذشته یک نفر در کشور بر اثر کرونا فوت کرده است.

کرونا طی 24 ساعت یک قربانی گرفت

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا در کشور را اعلام کرد که براساس این اعلام: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۶۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۷۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۸۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹ هزار و ۳۱۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و از دیروز تا امروز اول آبان و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۶ هزار و ۹۷ نفر رسیده.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۴۴ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۰ هزار و ۴۵۷ نفر از بیماران نیز بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۶۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha