انجمن‌های علمی دانشجویی تقویت شوند
کد خبر: 4094177
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

انجمن‌های علمی دانشجویی تقویت شوند

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با تأکید بر تقویت انجمن‌های علمی دانشجویی، گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی از ارکان ارتقای سطح علمی دانشجویی و تقویت فعالیت‌های گروهی علمی هستند.

حجت الاسلام عابدین دویش‌پور، رئیس دانشکده ادبیاتدانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان با رویکرد مطالبه‌گری و پاسخ‌گویی مدیران دانشکده، امروز، دوم آبان با حضور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، اعضای هیئت علمی گروه حقوق، علی امیری، معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، نشست اعضای انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان در سالن شهیدمیربهرسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد و دانشجویان، برخی مهمترین مشکلات، مطالبات و دیدگاه‌های صنفی خود که عمدتاً درباره موضوعات و مطالبات مرتبط با برنامه‌ریزی آموزشی بود، را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان در این نشست، دستورات لازم برای رفع برخی مشکلات مطرح شده را صادر کرد و گفت: همه تلاش ما آن است که مشکلات کاهش یابند؛ البته در برخی وضعیت‌ها، توان امکانات و زیرساخت‌های فعلی دانشگاه را هم باید لحاظ کرد و متناسب با امکانات موجود، تصمیمات واقع‌بینانه اتخاذ نمود.

وی افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی بایستی تقویت شوند؛ زیرا از ارکان ارتقای سطح علمی دانشجویی و تقویت فعالیت‌های گروهی علمی هستند.

رهدارپور و کارگر نیز از اعضای هیئت علمی حقوق در این نشست، برخی مشکلات آموزشی مرتبط با گروه حقوق را بیان کردند.

علی امیری، معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان در پاسخ به پرسش‌های مختلف اعضای انجمن علمی دانشجویی حقوق، توضیحات لازم را در رابطه با موضوعات مرتبط با برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد.

انتهای پیام
captcha