هزینه‌های فرانشیز درمانی بیش از 18 هزار مددجوی تهرانی پرداخت شد
کد خبر: 4094196
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

هزینه‌های فرانشیز درمانی بیش از 18 هزار مددجوی تهرانی پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمتیه امداد استان تهران گفت: در نیمه نخست سال جاری کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان 18 هزار و 548 مددجوی تحت حمایت تهرانی پرداخت شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جهانبخش مرادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمتیه امداد استان تهران با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در بخش‌های بهداشت، درمان و امور بیمه اظهار کرد: در نیمه نخست امسال هزینه‌های بیمه مکمل و فرانشیز برای 18 هزار و 548 مددجوی تحت حمایت به مبلغ شش میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: بیمه پایه مددجویان تحت حمایت خدمات درمانی است و از آنجایی که بیمه‌های پایه، تمامی هزینه‌های درمانی را پوشش نمی‌دهند و این امر برای مددجویان که از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه هستند، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، لذا برای کمک به جامعه هدف تحت حمایت در این زمینه یک بیمه مکمل درمانی برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته شده است که این افراد با مراجعه به ادارات این نهاد و ارائه اسناد و مدارک مربوطه به کارشناسان درمان کمیته امداد بخشی از هزینه‌های درمانی آن‌ها پرداخت می‌شود.

مرادی بیان کرد: تسهیلات درمان برای 153 مددجوی تحت حمایت به مبلغ دو میلیارد و 285 میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری پراخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همچنین، در این مدت زمان 13 هزار و 670 بسته قرص مکمل نیز با هدف ارتقای سلامت و تقویت سیستم ایمنی مددجویان تحت حمایت به ارزش تقریبی 800 میلیون تومان میان مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی به پرداخت هشت میلیارد و 600 میلیون تومان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی برای چهار هزار و 275 زن سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این طرح به شرط رسیدن به شرایط بازنشستگی ازمزایای بازنشستگی برخوردار و توانمند می‌شوند.

مرادی اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری 561 مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند، از خدمات بیمه بازنشستگی برخوردار و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان تهران خارج شده‌اند.

انتهای پیام
captcha