هیئات مذهبی شیراز در سوگ شهدای حرم شاهچراغ(ع) به راه می‌افتند
کد خبر: 4094883
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

هیئات مذهبی شیراز در سوگ شهدای حرم شاهچراغ(ع) به راه می‌افتند

در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، حرکت و تجمع هیئات مذهبی شیراز به منظور تشییع پیکر شهدای این حادثه برگزار خواهد شد.

تجمع هیئات مذهبی شیراز ، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی در شامگاه چهارشنبه، 4 آبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، حرکت و تجمع هیئات مذهبی شیراز به منظور تشییع پیکر شهدای این حادثه برگزار خواهد شد.

این مراسم به منظور تشییع شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر برگزار خواهد شد که به دعوت شورای عالی هیئات مذهبی فارس و کانون مداحان شیراز و استان فارس انجام خواهد شد.

مراسم مذکور در ساعت 8:30 صبح روز شنبه، 7 آبان از میدان شهدا (شهرداری سابق) شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت.

در همین راستا شورای عالی هیئات مذهبی شیراز و استان فارس نیز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر خوی وحشی و چهره حیوانی دشمنان اسلام، انقلاب و مردم شریف ایران دست از آستین حادثه تروریستی آستان مقدس سید الاعاظم احمدبن موسی الکاظم علیه السلام برآورد و جمعی از همشهریان عزیزمان را به خاک و خون کشید.

حادثه تروریستی حرم مطهر نشان داد که هدف دشمن، مقابله با اسلام و انقلاب است و برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نخواهد کرد.

این حادثه دردناک موجب تاسف و تاثر مجموعه هیئات مذهبی شهر شیراز گردید. ما در این غم بزرگ در کنار خانواده محترم شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی خواهیم بود و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر، ضمن همدردی با خانواده ایشان، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و مردم شریف ایران خواهیم زد.

هیئات مذهبی شهر شیراز و استان فارس ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار استان فارس و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین، شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha