پیکر شهدای حرم شاهچراغ(ع) به حرم رضوی منتقل می‌شوند
کد خبر: 4095141
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

پیکر شهدای حرم شاهچراغ(ع) به حرم رضوی منتقل می‌شوند

پیکر مطهر ۱۱ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) بعد از برگزاری مراسم تشییع در این حرم، ظهر امروز، 7 آبان به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌شوند.

حرم شاهچراغ(ع)اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر 11 شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز، 7 آبان در شیراز برگزار می‌شود، گفت: پیکر مطهر دو شهید به زادگاهشان یکی تهران و دیگری همدان منتقل شده است؛ لذا امروز پیکر 11 شهید در شیراز تشییع خواهد شد.

وی افزود: بعد از برگزاری مراسم تشییع شهدا در شیراز که از میدان امام حسین(ع) آغاز شده به سمت حرم شاهچراغ(ع) ادامه دارد، پیکر مطهر شهدا ظهر امروز به مشهد مقدس انتقال خواهند یافت.

محبی‌پور ادامه داد: مراسم بزرگداشت و وداع با شهدای حرم شاهچراغ(ع) بعدازظهر امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکر مطهر شهدا هر کدام به زادگاهشان برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس ادامه داد: خاکسپاری پیکر دو شهید در کهگیلویه و بویراحمد، یک شهید کرمان، 6 شهید در شیراز، یک شهید فسا و یک شهید هم در مرودشت برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه پیکر مطهر 6 شهید شیراز در حرم شاهچراغ(ع) آرام خواهند گرفت، زمان برگزاری مراسم خاکسپاری پیکر شهدا را فردا، 8 آبان‌ماه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha