خشنودی الهی و مصلحت کشور در همه امور مدنظر باشد
کد خبر: 4097009
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

خشنودی الهی و مصلحت کشور در همه امور مدنظر باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسب رضای الهی باید محور تمام اقدامات و کردار انسان باشد و در همه امور باید پیش و بیش از هر ملاحظه‌ای خشنودی الهی و مصلحت کشور و مردم را در نظر گرفت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تولیت آستان قدس رضوی استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای دولت سیزدهم در تحقق اهداف و خدمتگزاری به مردم، وازرتخانه کار را جزو وزارتخانه‌های مهم دولت دانست و اظهار کرد: انتصاب شما به سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک می‌گویم و موفقیت جنابعالی را در این وزارتخانه مهم که حجم گسترده ای از وظایف را برعهده دارد، از خداوند متعال مسئلت دارم.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات و تعاملات خوب سید صولت مرتضوی، تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم آن را قدر دانست.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اهمیت در نظر گرفتن رضای الهی در همه امور تأکید و ابراز کرد: کسب رضای الهی باید محور تمام اقدامات و کردار انسان باشد و در همه امور باید پیش و بیش از هر ملاحظه‌ای خشنودی الهی و مصلحت کشور و مردم را در نظر گرفت.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار ضمن اشاره به شرایط ویژه این وزارتخانه، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی قبول مسئولیت به زیارت امام رضا(ع) آمده‌ام تا ان‌شاءالله با عنایت ایشان بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم و اتفاقات خوبی را در این وزارتخانه در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم

انتهای پیام
captcha