تدارک المان‌های نوروزی متناسب با شعبان و رمضان در مشهد
کد خبر: 4098085
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

تدارک المان‌های نوروزی متناسب با شعبان و رمضان در مشهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه جشنواره‌ هنرهای شهری مشهد، هویت شهر است، گفت: تقارن ایام نوروز و فروردین با اعیاد شعبانیه و همچنین ماه مهمانی خدا موجب خواهد شد تا المان‌هایی ویژه این ایام نیز تدارک دیده شود.

المان های نوروزیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهایی که مدیریت شهری در این سال‌ها همیشه دنبال کرده و از آن به‌عنوان برندینگ شهر مشهد یاد می‌شود، موضوع استقبال از بهار و جشنواره هنرهای شهری مشهد است.

وی افزود: استقبال از بهار یکی از برنامه‌های بسیار خوبی است که همواره دوره ششم مدیریت شهری این برنامه را دنبال کرده و سعی در ارتقای کیفی این رویداد دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نمایش هنرمندانه موضوعات مختلف استقبال از بهار موجب شادابی، طراوت و نشاط می‌شود و همواره این موضوعات جزو اولویت‌های اساسی برای استقبال از بهار بوده است.

ناصحی بیان کرد: همکاران ما در سازمان فرهنگی با یک زمانبندی مناسب، در حال برگزاری مقدمات این رویداد بزرگ و ارزشمند در شهر مشهد هستند.

وی گفت: در این راستا اولین نشست تخصصی جشنواره هنرهای تعاملی شهری به‌عنوان یکی از بخش‌های این رویداد بزرگ، برگزار شد، همچنین در ادامه نیز سلسله نشست‌های تخصصی این حوزه برپا خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: رویداد بزرگ استقبال از بهار شامل بخش‌های متنوع دیگری از جمله سرود، نمایش، هنرهای مردمی و گلستان است.

ناصحی تصریح کرد: تقارن ایام نوروز و فروردین با اعیاد شعبانیه و همچنین ماه مهمانی خدا موجب خواهد شد تا المان‌های ویژه این ایام نیز تدارک دیده شود.

وی گفت: امیدواریم با اعتمادسازی و جلب بیشتر هنرمندان شهری بتوانیم باعث رشد و ارتقا کیفی این آثار به‌ویژه در جهت نشاط و شادابی شهر باشیم.

انتهای پیام
captcha