بانوان فارس در مجموعه هیئات مذهبی میدان‌دار هستند
کد خبر: 4098471
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

بانوان فارس در مجموعه هیئات مذهبی میدان‌دار هستند

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه بانوان در مجموعه هیئات مذهبی استان میدان‌دار هستند، گفت: چندین هیئت مذهبی پرنفوذ در استان فارس وجود دارد که مدیریت آ‌نها به عهده بانوان است.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس شامگاه، 18 آبان در برنامه استانی مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ استان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: بانوان فارس در مجموعه هئیات مذهبی میدان‌دار هستند.

وی افزود: چندین هیئت مذهبی پرنفوذ در استان وجود دارد که مدیریت آ‌نها به عهده بانوان است و همچنین در استان بسیاری از بناهای مذهبی و ... توسط بانوان گمنام مدیریت می‌شوند.

محمدیان با تأکید بر توانمندی بانوان استان فارس ادامه داد: حسابی که بر بانوان در عرصه‌های اجتماعی در فارس باز می‌کنیم، بسیار زیاد است برای نمونه ریاست شورای هیئات مذهبی زرین دشت بر عهده یکی از بانوان است که نشانگر میدان‌داری بانوان در این عرصه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن ابراز خرسندی از حضور بانوان در مباحث تولید محتوای فرهنگی در فارس اظهار کرد: تقاضای توجه به هیئاتی که مدیریتش با بانوان است را خواستاریم و امیدواریم این امر برای سایر استان‌ها الگو باشد که بانوان بتوانند در ریاست هیئات مذهبی حضور  داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر و هجمه علیه مقدسات اسلام تأکید کرد: در فتنه نباید سکوت کرد. کسانی که در غائله کربلا سکوت کردند، امام حسین(ع) را از دست دادند و هدفشان از بین رفت لذا سکوت در هیچ فتنه‌ای جایز نیست.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس گفت: عصر امروز، عصر غیرت حسینی است و با برخورداری از بصیرت لازم و با تلاش باید زمینه ظهور را فراهم کرد.

انتهای پیام
captcha