آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری اعلام شد
کد خبر: 4099270
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری اعلام شد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین را برگزار می‌کند.

دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین را برگزار می‌کند.

دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برای سال ۱۴۰۱ در رشته‌های ادبی در گونه‌های حماسی، غنایی، نمایشی، تعلیمی، عرفانی و آئینی برگزار می‌شود.

حوزه‌های مفهومی مقالات باید در زمینه عدل و دادگری، قناعت و خوداتکایی، علم و ادب آموزی، عشق و محبت‌ورزی، راهنمایی و راهبردی، جهاد، شهادت و ایثارگری، خانواده و سبک زندگی باشد.

شرکت کنندگان در این کنگره می‌توانند آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و تطبیقی دو یا چند زبانه و یا به سایر زبان‌ها ارسال کنند.

تمام مقالات باید برپایه متون و گفتمان ادبی متمرکز باشد و در نگارش مقالات لازم است آخرین شیوه نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۳۰ آذر سال‌جاری آثار خود را ارسال کنند. اعلام نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده در ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود و کنگره ۱۰ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

برای شرکت در مسابقه مقالات از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش، ای‌گپ و روبیکا به شماره ۰۹۹۱۳۴۸۹۸۷۹ یا به نشانی ایمیل adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال شود.

انتهای پیام
captcha