تولیدات سینمایی معرف هویت و توانمندی‌های ایرانی-اسلامی باشد
کد خبر: 4100185
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

تولیدات سینمایی معرف هویت و توانمندی‌های ایرانی-اسلامی باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سینما را مهمترین سلاح فرهنگی خواند و گفت: سینماگران باید فیلم‌ها را در ریل معرفی هویت و توانمندی‌های ایرانی-اسلامی ما به حرکت درآورند.

محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در نشست معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که با حضور جمعی  از سینماگران و مدیران مؤسسات سینمایی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های فیلمسازان استان از هیچ کمک و فعالیتی دریغ نداریم.

وی ادامه داد: اگر نیاز باشد دست کمک خود را به سمت خیرین، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دیگر برای خدمت‌رسانی و خدمت‌گزاری به فیلمسازان دراز می‌کنیم.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها موفق شدیم حلقه رابط بین سرمایه‌گذاران و نهادهای سینمایی باشیم، بیان کرد: از جمله مهمترین اقدامات انجام‌شده را انعقاد تفاه‌نامه بین شهرداری مشهد و سازمان سینمایی فارابی برای ساخت فیلم بلند در مشهد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در تلاش هستیم در حاشیه سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به مشهد تفاهم‌نامه‌ای نیز با آستان قدس رضوی برای تولید فیلم مستند منعقد  کنیم.

وی با اشاره به توان بسیار بالای انیمیشن‌سازان استان، تصریح کرد: تولیدات انیمیشن‌سازان استان در  جشنواره‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و در حال حاضر انیمیشن‌های ساخت هنرمندان مشهد همچون «پسر دلفینی» در سطح جهان در حال اکران است.

حسین‌زاده  ضمن اشاره به توان تسلیحاتی و موشکی ایران، سینما را به عنوان مهمترین سلاح فرهنگی عنوان کرد و گفت: سینماگران باید فیلم‌ها را در ریل معرفی هویت و توانمندی‌های ایرانی-اسلامی ما به حرکت درآورند.

انتهای پیام
captcha