تجلیل از مسئول خانه قرآنی روستای ایمچه + فیلم
کد خبر: 4101199
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

تجلیل از مسئول خانه قرآنی روستای ایمچه + فیلم

مجری کشوری طرح تربیتی «چهره به چهره» با حضور در خانه قرآنی هدی روستای ایمچه اردبیل از فعالیت‌های مسئول این خانه قرآنی تقدیر کرد.

طرح قرآنی چهره به چهرهبه گزارش ایکنا از اردبیل، هرمز نعمت زاده، مجری کشوری طرح چهره به چهره، ۲۹ آبان‌ماه، در بازدید از فعالیت‌های خانه قرآنی هدی روستای ایمچه، اظهار کرد: طرح تربیتی «چهره به چهره» از سال 1380 با پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی به محضر مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی افزود: 50 حلقه تربیتی در استان اردبیل فعال است که در این راستا دستاوردهای ویژه‌ای را از سوی مربیان طرح در استان شاهد هستیم و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌های فرهنگی حمایت کنیم.

مجری کشوری طرح چهره به چهره، خانه قرآنی هدی روستای ایمچه را از فعال ترین حلقه‌های تربیتی استان برشمرد و خاطر نشان کرد: گسترش برنامه‌های طرح «چهره به چهره» با همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی با مجریان این طرح در استان‌ها میسر است و امید است مدیران نهادهای فرهنگی و قرآنی حمایت ویژه‌ای از این حلقه‌های تربیتی داشته باشند.

در پایان این بازدید لعیا خادم، مسئول خانه قرآنی هدی روستای ایمچه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این خانه قرآنی در برگزاری حلقه های تربیتی ویژه قرآن آموزان و جوانان این روستا پرداخت و مراسم تجلیل از فعالین این روستای قرآنی توسط مجری کشوری طرح چهره به چهره، با اهداء هدایایی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha