پخش زیباترین تلاوت‌های قاریان جهان در «عصر تلاوت» + صوت
کد خبر: 4101204
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

پخش زیباترین تلاوت‌های قاریان جهان در «عصر تلاوت» + صوت

عصر تلاوت، عنوان جُنگ عصرگاهی رادیو قرآن است که طی آن به پخش زیباترین و برترین‌ تلاوت‌های قاریان ممتاز جهان اسلام پرداخته می‌شود.

عصر تلاوتبه گزارش ایکنا، عصر تلاوت عنوان برنامه زنده عصرگاهی شبکه رادیویی قرآن است که شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19:05 تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه با رویکرد پخش زیباترین و برترین‌ تلاوت‌های قاریان ممتاز جهان اسلام با آیتم‌هایی چون نظرسنجی از مخاطبان، پخش تلاوت منتخب بنابر بیشترین درخواست مخاطبان طی ارتباط با سامانه 30000100، آشنایی با بخشی از زندگی قاریان، پخش فرازهایی از نغمات و ابتهال، آیتم «یادگار» (یادی از سالروز تولد و وفات اساتید قرآنی) و ... به روی آنتن می‌رود. 

در برنامه روز گذشته، 29 آبان‌ماه عصر تلاوت به معرفی مختصری احمد نعینع و آموختن علم قرائات ده‌گانه نزد «ام سعد»، بانوی قرآنی روشندل اسکندریه پرداخته شد و سپس شاهکار تلاوت سوره جن این قاری مصری از آیات 24 تا 27 تقدیم شنوندگان این رادیو شد.

پخش شاهکاری‌ از استاد عبدالباسط از آیات 65 تا 70 سوره کهف در سوریه دمشق در سال 1957 میلادی، یادی از استاد علم قرائت کشورمان، علی‌اکبر حنیفی در سالروز تولدشان در آیتم «یادگار» و گفت‌وگوی تلفنی با ایشان از دیگر بخش‌های این جُنگ عصرگاهی است.

کد

عصر تلاوت، كاری از گروه تلاوت شبكه رادیویی قرآن است كه روزهای شنبه تا دوشنبه هر هفته به تهیه‌كنندگی میثم رجبیان، صدابرداری محمد خاتونی، اجرای كارشناسی احمد فراهانی و با هماهنگی ناصر مصداقی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به تهیه‌كنندگی علی كامران، اجرای مهدی صفری و هماهنگی عبدالله حمزه‌ای به روی آنتن می‌رود.

یادآور می‌شود، این برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه میزبان یكی از پیشكسوتان، اساتید و قاریان ممتاز كشور است و تکرار این برنامه هر روز حوالی ساعت 13 تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو قرآن را از طریق موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha