تشریح برنامه‌های بنیاد شهید البرز در هفته بسیج
کد خبر: 4101304
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید البرز در هفته بسیج

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با تشریح برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج گفت: بسیج و بسیجی یک تفکر و ایدئولوژی است که از بطن جامعه برخاسته است.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، دوشنبه، 30 آبان در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج که با حضور معاونان و فرمانده پایگاه بسیج در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج، بسیج را برخاسته از بطن جامعه دانست و گفت: بسیج و بسیجی یک تفکر و ایدئولوژی است که امام خمینی(ره) از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب و در رژیم پهلوی برای مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومیت پایه‌ریزی کرده است.

وی به حماسه بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها حضور موثر و پررنگی داشته است، اکثر شهدای ما با لباس بسیجی در میدان نبرد با رژیم بعث عراق جنگیدن و حماسه‌های جاویدانی را خلق کردند که بی‌شک در هیچ‌ کجای تاریخ جهان نمونه و مثلی ندارد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید البرز در هفته بسیج گفت: ادای احترام بسیجیان به مقام شهدا در گلزارهای شهدا و تجدیدمیثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین دیدار جمعی از مسئولان لشکری و کشوری با ایثارگران و تجلیل از آنان از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بنیاد استان البرز است.

این مسئول بیان کرد: تبلیغات محیطی، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مشارکت همکاران کار خیر و پسندیده اهدای خون، برگزاری برنامه کوهپیمایی بسیجیان و برپایی نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته بسیج است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در جامعه تصریح کرد: در حوادث اخیر عده‌ای با کم‌رنگ کردن آثار و برکات انقلاب سعی دارند نظم و امنیت داخلی را برهم بزنند اما بازهم مثل این چند سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد این بسیجیان بودند که برای حفظ نظم و امنیت در کنار نیروی انتظامی به میدان آمدند و اجازه ندادند که عده‌ای منفعت‌طلب به منافع شخصی و حزبی خودشان دست پیدا کنند.

وی گفت: بی‌شک مشکلاتی در کشور داریم، مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن تحت تأثیر برجام و تحریم‌های ظالمانه‌ای است که آمریکا و کشورهای اروپایی بر علیه ملت ایران وضع کردند، اما دشمنان باید بدانند مردم بصیر و هوشیار ایران گوش‌ به‌ فرمان رهبر فرزانه انقلاب و پیرو راه امام راحل و شهدای گران‌قدر پای آرمان‌ها، اعتقادات و کشور خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام
captcha