ایران علی‌رغم تحریم‌ها سرعت رشد بالایی در جهان دارد
کد خبر: 4102423
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع):

ایران علی‌رغم تحریم‌ها سرعت رشد بالایی در جهان دارد

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) گفت: ایران یک قدرت نوظهور است که علی‌رغم تمام تحریم‌ها و مخالفت‌های کشورهای استکبارگر با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن و رشد کردن است.

حجت‌الاسلام سیدرضا سرور، نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدرضا سرور، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد که امروز، 5 آذرماه، در ناحیه مقاومت سپاه تایباد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه‌های دشمنان علیه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری طغیان می‌کند، اما چهره نورانی حق پدیدار خواهد شد.

وی افزود: آمریکا در سند جامع راهبردی خود سه کشور روسیه، چین و ایران را تهدید مهمی برشمرده است. آمریکا امروز که حمله روسیه به اوکراین و تهدید حمله چین به تایوان را می‌بیند، ایران را مقصر می‌داند، زیرا این تنها ایران بوده که پس از جنگ جهانی دوم به روی پایگاه‌های نظامی آمریکا مستقیماً آتش گشوده است.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) با تأکید بر اینکه اگر الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان به گستاخی خود ادامه دهد راهکارهای غیرنظامی زیادی برای تنبیه او وجود دارد، گفت: آمریکای مستکبر همچنان اوکراین را بهانه‌ای برای مهار روسیه، تایوان را بهانه‌ای برای مهار چین و قره‌باغ را برای ایران تدارک دیده است، اما نقشه‌های آنها در قبال ایران با فرماندهی رهبر معظم ‌انقلاب خنثی شده است.

سرور تصریح کرد: در داخل کشور موضوع حجاب و بی‌حجابی مطرح است، اما رهبر معظم انقلاب در اين‌باره فرمودند که موضوع حجاب نیست، بلکه این جریانات حاصل درد سیلی‌ای است که آمریکا در موضوع قره‌باغ از ایران خورده و به فکر تلافی کردن است.

وی ادامه داد: دشمنان وقتی ‌نتوانستند ایران را وارد یک نبرد منطقه‌ای کنند، حقیرانه در داخل کشور به توطئه‌پراکنی روی آوردند، اما اقوام، مذاهب و ادیان کشور با آنها همراهی نکردند. ایران یک قدرت نوظهور است که علی‌رغم تمام تحریم‌ها و مخالفت‌های کشورهای استکبارگر با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن و رشد کردن است.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری و امام راحل اظهار کرد: در طول انقلاب و حتی قبل از آن، حوادث تلخ و ناگوار زیادی را شاهد بودیم، صبر کرده و در نهایت پیروزی را از آن خود کردیم و همانطور که مقام معظم رهبری و امام راحل تأکید داشتند این امر با وحدت اقوام و مذاهب محقق خواهد شد. دشمن واحد همه ما آمریکا و دولت‌های دست‌نشانده آن است.

انتهای پیام
captcha