نتایج اولیه بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4103524
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

نتایج اولیه بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان از اعلام نتایج اولیه بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: نتایج مرحله اول آزمون‌های سه‌گانه معارفی در رشته‌های تفسیر عمومی قرآن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه مشخص و اسامی راه‌یافتگان گیلانی به مرحله نهایی این بخش اعلام شد.

مسابقات سراسری بخش معارفی

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از اعلام نتایج اولیه مرحله مقدماتی مسابقات بخش معارفی خبر داد و اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی، نمرات کلی افراد شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام و اسامی نفرات راه یافته به مرحله آزمون شفاهی مشخص شد.

وی با بیان اینکه جدول زمان‌بندی برگزاری آزمون شفاهی که به‌صورت مجازی و آنلاین خواهد بود، متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: مرحله اول آزمون‌های سه‌گانه معارفی به‌صورت مجازی (آنلاین) در 26 مردادماه به‌صورت سراسری برگزار شد که  از استان گیلان در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم 63 آقا و 80 بانو، در رشته معارف نهج‌البلاغه 40 آقا و 55 بانو، در رشته معارف صحیفه سجادیه 7 آقا و 14 بانو در این مرحله حضور داشتند.

قربانیان گفت: خوشبختانه در رشته تفسیر عمومی 10 آقا و 14 بانو، در رشته نهج‌البلاغه 9 آقا و 9 بانو و در رشته صحیفه سجادیه 1 آقا و 2 بانو به مرحله دوم این مسابقات راه پیدا کردند. مرحله دوم آزمون‌های سه‌گانه معارفی نیز به‌صورت همزمان با سراسر کشور در 26 آبان برگزار شد که نفرات راه یافته به مرحله نهایی آن اعلام شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته تفسیر عمومی امیر باصری از رشت، مهدی ربیعی لاکمه سری از لاهیجان، مژگان نجفی از آستانه اشرفیه به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه یافتند؛ همچنین زهرا حسن‌پور از لنگرود، مهدی حکیمی‌راد از فومن، سودابه رمضان‌پور از لنگرود از راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات کشوری نهج‌البلاغه هستند. در بخش صحیفه سجادیه هم اولیا خان‌بابابی از لنگرود به مرحله نهایی مسابقات کشوری صحیفه سجادیه راه یافت.

انتهای پیام
captcha