همایش تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی برگزار شد
کد خبر: 4103629
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

همایش تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی برگزار شد

همایش تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسئولان، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی، در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی /2 هزارو صد ساعت خدمت بی منت به بشریت و انسانیتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، همایش تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با حضور مدیر عامل، معاونان و مسئولان، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد.

محسن ذاکریان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش که 250 نفر از خانواده بزرگ پیشکسوتان جمعیت هلال احمر حضور داشتند، گفت: اتفاقی که در هر مجموعه‌ای رقم می‌خورد، به‌خاطر حمایت خانواده‌ها است، حمایتی که شاید به چشم نمی‌آید، اما خانواده‌ها، صبورانه حمایت خود را نثار همسران و پدران و مادران می‌کنند، تا آنها بتوانند با توان بیشتری مشغول به خدمت باشند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه 70 نفر از کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، به لحاظ 30 سال خدمت یعنی 2100 سال خدمت با افتخار به مردم شریف، به جامعه، بشریت و انسانیت کردند که این خود جای تقدیر دارد. 

ذاکریان به دغدغه خود و بازنشستگی غیر منتظره تعدادی از همکاران طی بخشنامه اخیر سازمان تامین اجتماعی اشاره و بیان کرد: این بازنشستگی غیرمنتظره دغدغه ما را بیشتر کرد که چرا از ظرفیت بازنشستگان به‌درستی استفاده نمی‌کنیم.  

وی به تجربه ارزشمند پیشکسوتان جمعیت هلال‌احمر اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه ما سازمان داوطلب‌محور هستیم، پیشکسوتان می‌توانند در حوزه‌های مربی‌گری، حوزه امدادی، خدمات بشردوستانه و خدمات فرهنگی فعالیت کنند. 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، ضمن خیرمقدم به بازنشستگان جدید، افزود: بازنشستگان بعد از 30 سال خدمت صادقانه به آغوش گرم خانواده بازگردند و برای تکریم خانواده و ارتباط با اعضای خانواده و تحقق مفاهیم ارزشی و دینی در خانواده مانند صله‌رحم، اصلاح ذات‌البین و ایجاد فضای صمیمیت در بین خانواده می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: بعد از بازنشستگی برخی اتفاقاتی برای همکاران به‌وجود می‌آید که ناشی از عدم تحرک است و این عزیزان برای جلوگیری از بیماری‌های حرکتی به ورزش و فعالیت‌های جسمانی روی آورند. همچنین وضعیت خانواده برای ایجاد روحیه نشاط و شادی بسیار مهم است. 

وی معاشرت با دوستان، آشنایان و تشکیل گروه‌های گفت‌وگو را در این دوران ضروری دانست و گفت: همکاران بازنشسته می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی از قبیل ایتا با جمعیت و خدمات حمایتی و درمانی در ارتباط باشند. 

غلامرضا صیادی، سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین، اظهار کرد: تکریم بازنشستگان نقشه راه آیندگان خواهد بود و باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی پرسنل شاغل کنونی بوده و ضمن اینکه از تجربیات این عزیزان به‌عنوان داوطلب جمعیت هلال‌احمر استفاده می‌شود، در تمامی عرصه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

گفتنی است، در این مراسم از 70 پیشکسوت که از سال 98 به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایا به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha