دانشجویان و حوزویان از اصالت و مصالح نظام دفاع کنند
کد خبر: 4103983
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
امام جمعه گرگان:

دانشجویان و حوزویان از اصالت و مصالح نظام دفاع کنند

امام جمعه گرگان با بیان‌ اینکه در تاریخ ایران همیشه حوزویان و دانشگاهیان به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه در شرایط حساس نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: اکنون نیز انتظار است دانشگاهیان و حوزویان در میدان باشند و از اصالت نظام و مصالح کشور دفاع کنند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، 11 آذرماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان‌ اینکه در تاریخ ایران همیشه حوزویان و دانشگاهیان به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه در شرایط حساس نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: اکنون نیز انتظار است دانشگاهیان و حوزویان در میدان باشند و از اصالت نظام و مصالح کشور دفاع کنند.

امام جمعه گرگان افزود: برای استقلال و عظمت کشور و برای حفظ شجره طیبه انقلاب اسلامی جان‌های بی‌نظیری تقدیم شده و باید ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو ادامه داد: در روایت سفر نیکسون، معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا دانشجویان با تظاهرات مسالمت‌آمیز اعتراض خود را به دخالت‌های آمریکا در ایران فریاد زدند که با گلوله‌های رژیم سفاک روبرو شده و سه دانشجو به شهادت رسیدند.

آیت‌الله نورمفیدی به رویکرد اخیر کشور قطر در جام جهانی فوتبال نسبت به شهروندان اسرائیلی اشاره کرد و افزود: این رفتار و سیاست دولت قطر شایسته تقدیر است و اینکه شهروندان رژیم اشغالگر مجبور بودند برای حضور در قطر با عنوان کشور فلسطین به قطر سفر کنند، مایه خواری اسرائیلی‌ها شد.

انتهای پیام
captcha