داوری مهدی دغاغله در بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4104112
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

داوری مهدی دغاغله در بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن که ۱۸ آذرماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود، مهدی دغاغله، داوری بخش لحن این مسابقات را در بخش آقایان بر عهده دارد.

مهدی دغاغلهبه گزارش ایکنا از خوزستان، در مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن که ۱۸ آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، مهدی دغاغله، قاری پیشکسوت استان خوزستان داوری بخش لحن این مسابقات را در بخش آقایان بر عهده دارد.

گفتنی است، نمایندگان خوزستانی در بخش نغمات دینی، در رشته مدیحه سرایی و همخوانی بانوان، دو گروه ریحانه النبی و نور الزهرا و در رشته مدیحه سرایی و همخوانی آقایان نیز گروه‌های آل یس، نور الزهرا، اثنی عشر و الانوار هستند.

در رشته دعاخوانی آقایان، احمد راهی مالکی و علی محمد دامچین و دعاخوانی بانوان عفت ابول زاده از خوزستان در این مسابقات حضور دارند.

یادآور می‌شود، در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن، در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان ۱۱ گروه، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha