اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها
کد خبر: 4104531
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های استان خبرداد.

تعزیرات حکومتی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهرام براری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی،  از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های استان خبرداد و افزود: این طرح به صورت سراسری از ۱۲ آذرماه جاری آغاز شده و به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

وی گفت: در اجرای این طرح از تمامی واحد‌های داروخانه‌ای چه واحد‌های بیمارستانی و چه مراکز تامین اجتماعی و همچنین بخش خصوصی به صورت موردی بازرسی انجام خواهد شد.

براری افزود: در اجرای طرح بازرسی دانشگاه علوم پزشکی با اعزام بازرسان و ناظران دانشگاه در قالب شبکه‌های بهداشت دارو و درمان در مرکز استان و شهرستان‌ها با اکیپ‌های نظارتی تعزیرات همراهی خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه هدف از اجرای این طرح را اطمینان بخشی به جامعه شهروندی و مصرف کنندگان دانست که دارو با قیمت رسمی و قانونی بدست مردم می‌رسد و دارو‌ها با کیفیت لازم و از مجاری قانونی تامین و تهیه شده و در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

براری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره سازمان اخبار و اطلاعات را اطلاع دهند تا در اولین فرصت به این تخلفات رسیدگی شود. در این طرح اگر تخلفی صورت گیرد و یا کشف شود با متخلفان برخورد لازم به عمل خواهد آمد.

منبع خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha