مسابقه کتابخوانی «یک ون شبهه» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4104698
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
ویژه بانوان طلبه؛

مسابقه کتابخوانی «یک ون شبهه» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

مسابقه کتابخوانی «یک ون شبهه» با موضوع پاسخ به شبهات معترضین در حوزه زن و آزادی ویژه اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار می‏‌شود.

مسابقه کتابخوانی «یک ون شبهه»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، مسابقه کتابخوانی «یک ون شبهه» برگرفته از کتاب یک ون شبهه (پاسخ به شبهات معترضین در حوزه زن و آزادی) ویژه اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار می‌شود.

متن کتاب یک ون شبهه در گروه ویژه اساتید بانوی حوزه علمیه خواهران استان لرستان برای شرکت کنندگان بارگذاری شده است و تاریخ برگزاری این مسابقه کتابخوانی نیز ۲۲ آذرماه در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد خواهد بود.

مسابقه استانی «در محضر یادگار کربلا» نیز دوشنبه، ۱۴ آذر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب‌کبری(س) به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار شد.

منبع مسابقه استانی «در محضر یادگار کربلا» از کتاب شریف صحیفه سجادیه ترجمه و مفاهیم ۲۴ و ۲۵ دعای فرزندان در حق پدر و مادر و دعای پدر و مادر در حق فرزندان بود.

این مسابقه کتابخوانی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha