عرضه نرم‌افزار جامع کتاب‌های شهید بهشتی
کد خبر: 4105005
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

عرضه نرم‌افزار جامع کتاب‌های شهید بهشتی

نرم‌افزار جامع کتاب‌های شهید بهشتی در قالب کتابخانه دیجیتالی تولید شده و به زودی عرضه خواهد شد.

نرم‌افزار جامع کتاب‌های شهید بهشتی تولید شدحجت‌الاسلام والمسلمین محمود حبیب‌الهی، مدیر تولید نرم‌افزار مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا درباره تولید نرم‌افزار جامع آثار شهید بهشتی گفت: در این نرم‌افزار متن ۳۷ عنوان کتاب در قالب ۳۸ جلد از آثار شهید آیت‌الله بهشتی برای نخستین بار منتشر خواهد شد.

وی افزود: در این مجموعه موضوعاتی، چون اقتصاد اسلامی، اسلام‌شناسی، کلام و عقاید، انقلاب اسلامی، و مسائل روز در دسترس پژوهشگران علوم اسلامی قرار خواهد گرفت. به صورتی که در موضوع اقتصاد اسلامی کتاب‌های «نظام اقتصادی در اسلام» و «اقتصاد تعاونی»، در اسلام‌شناسی «سه گونه اسلام»، «شناخت عرفانی»، «نماز چیست» و «شناخت اسلام» گنجانده شده است.  

حبیب‌الهی ادامه داد: کتاب‌های «ولایت، رهبری و روحانیت»، «حق و باطل از دیدگاه قرآن» و «پیامبری از نگاهی دیگر» در زیرمجموعه کلام و عقاید و کتاب‌های «مراحل اساسی یک نهضت»، «انظباط تشکیلاتی در اسلام»، «مبارزه پیروز» و «آزادی، هرج و مرج و روزمداری» در زیرمجموعه موضوعی انقلاب اسلامی قابل دسترسی است. علاوه بر این کتاب‌هایی نیز در رابطه با مسائل روز همچون بانکداری اسلامی، موسیقی و تفریح، لیبرالیسم، بهداشت و تنظیم خانواده در این مجموعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه آثار شهید بهشتی در بستر کتابخانه استاندارد تولید شده و دارای امکانات جستجوی پیشرفته، یادداشت‌برداری، فیش‌برداری، چاپ و ... است. این نرم‌افزار در مراحل پایانی تولید است و به زودی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha