راه‌اندازی مددسرا برای انتقال کارتن‌خواب‌ها به گرمخانه در مشهد
کد خبر: 4105053
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

راه‌اندازی مددسرا برای انتقال کارتن‌خواب‌ها به گرمخانه در مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ایستگاه مددسرای فجر با هدف انتقال کارتن خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها به مرکز رسیدگی و نگهداری از آسیب‌دیدگان اجتماعی (سرای سبز) راه اندازی شد.

گرمخانهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه مددسرای فجر در محل میدان فجر به سمت خیابان طبرسی (اول) راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: این ایستگاه با هدف ساماندهی افراد بی‌خانمان در این محل دایر شده و با ظرفیت ۲۰ نفر شروع به کار کرده است.

وی افزود: ۲۰ تخت و ۲۰ صندلی برای استراحت موقت این شهروندان در ایستگاه تعبیه شده و پس از جمع شدن حداقل پنج نفر، توسط سرویس‌ها به گرمخانه «خانه سبز» برای اقامت شبانه منتقل خواهند شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: ایستگاه مددسرای فجر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ هر شب اقدام به پذیرش شهروندان بی‌خانمان و انتقال آنان به گرمخانه برای دریافت خدمات درمانی- بهداشتی، اسکان و غذای گرم می‌کند.

انتهای پیام
captcha