کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» رونمایی و نقد می‌‌شود
کد خبر: 4105160
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
از سوی جهاددانشگاهی لرستان

کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» رونمایی و نقد می‌‌شود

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری آیین رونمایی و نقد کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» به همت این معاونت و با مشارکت دانشگاه پیام‌نور لرستان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستانامین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا لرستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش آیین رونمایی و نقد کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» به همت این معاونت و با همکاری دانشگاه پیام‌نور استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آیین شنبه، ۱۹ آذرماه، ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه پیام‌نور خرم‎آباد برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد باب گفت‌گو و نقد علمی در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

آزادبخت با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه چاپ و نشر کتب علمی و دانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی لرستان به‌طور متناوب با همکاری سایر دانشگاه‌ها سلسله نشست‌های معرفی و نقد کتاب را با حضور اساتید و دانشجویان برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: برگزاری نشست‌های نقد کتاب موجب بسترسازی مناسب برای ارتقا فرهنگ کتابخوانی و گفتمان علمی در خصوص کتاب و همچنین رشته تالیفات علمی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha