کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی مطلوب در مناطق کم‌برخوردار استان زنجان
کد خبر: 4105213
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی مطلوب در مناطق کم‌برخوردار استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به کمک کانون‌های مساجد قادر هستیم تا برنامه‌‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای را در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا کنیم که لازمه اجرای این برنامه‌ها همراهی فرمانداری شهرستان است.

کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز گذشته ۱۵ آذر در دیدار با فرماندار ایجرود ضمن اعلام فعالیت سینما سیار با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در این شهرستان افزود: آماده همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه برای شهرستان ایجرود هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت و پناسیل بالای کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان، خاطرنشان کرد: به کمک این کانون‌ها قادر هستیم تا برنامه‌‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای را در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا کنیم که لازمه اجرای این برنامه‌ها همراهی فرمانداری شهرستان است.

این مسئول با اشاره به آیه ۱۹ و ۲۲ سوره مجادله گفت: خداوند متعال در این دو آیه از دو حزب نام می‌برد که از خلقت حضرت آدم(ع) ایجاد شده و تا زمان پیروزی حق بر باطل وجود خواهد داشت؛ این دو حزب، حزب شیطان و حزب الله است.

حسنی افزود: شیطان با سرپیچی از فرمان خدا و عهد بر گمراه کردن نسل حضرت آدم، افرادی را دنبال رو خود کرده و می‌کند که نشانه و نمادهایی دارند؛ از نشانه‌های آنها ظلم، نسل‌کشی، تعدی به حقوق دیگران و ... است که در مقابل آن حزب الله قرار دارد و با ایمان که در مقابل ظلم، زیاده‌خواهی و ... به مبارزه با حزب شیطان می‌پردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با شناخت عمیق، خود را به حزب الله نزدیک کنیم و در این راه باید مواظب اهل نفاق که در ظاهر از عدل، صداقت و ... سخن می‌گویند ولی در عمل عکس آن را انجام می‌دهند باشیم و افراد را با عمل‌شان مورد سنجش قرار دهیم.

روح‌اله جعفری فرماندار شهرستان ایجرود نیز ضمن تأکید بر تأثیر و جایگاه ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در توسعه شهرستان بیان کرد: پیگیر تجهیز کامل مجمتع فرهنگی و هنری شهرستان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان هستیم تا مردم فهیم شهرستان بتوانند از این مجتمع استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آماده همکاری در جهت اکران فیلم‌ها از طریق سینما سیار و اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان هستیم.

انتهای پیام
captcha